Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~leelee | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany20.05.2006 @15:49:51 ostatnio na stronie13.03.2015 @15:39:00

zdrowie
odkrycie
gwarantować
miłość
sprawdzony
rezultaty
łatwy
nowy
bezpieczeństwo
ty

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty136 komentarze776 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~TheBlowersDaughter    17.07.2010 @20:08:22
I jak spotykamy się z Luśką w sobotę na tych naleśnikach?
_______
Ile można powiedzieć człowiekowi, którego nie zobaczy się po raz drugi w życiu.?
~TheBlowersDaughter    15.07.2010 @09:07:35
Haha, tak czasem wychodzę z TVN, ale tylko na chwilę;p
_______
Ile można powiedzieć człowiekowi, którego nie zobaczy się po raz drugi w życiu.?
~TheBlowersDaughter    13.07.2010 @20:32:03
A poza tym mam nową sukienkę i chyba pragnę mieć w niej dużo zdjęć:p
_______
Ile można powiedzieć człowiekowi, którego nie zobaczy się po raz drugi w życiu.?
~TheBlowersDaughter    13.07.2010 @20:30:02
Ten języczek na końcu mówi mi, że mogę podać luźną odpowiedź:D

Nie, może czasem jak się zdenerwuję, ale chyba już nie
_______
Ile można powiedzieć człowiekowi, którego nie zobaczy się po raz drugi w życiu.?
~TheBlowersDaughter    29.06.2010 @14:04:39
Nie, nie, jest mega klimatyczne
I teraz piszę do Ciebie i mam miniaturkę tego zdjęcia obok i tak sobie myślę, że to na górze jest super bardzo;p
Inne też są w porządku, ale ta mina i... no fajne bardzo
_______
Ile można powiedzieć człowiekowi, którego nie zobaczy się po raz drugi w życiu.?
~straho    16.06.2010 @15:41:19
moj komentarz ponizej jest aktualny :P

Kwiatki czy trawa jedno i to samo :D
_______
Visla Pia Fidelis
~straho    04.05.2010 @20:51:21
haha
_______
Visla Pia Fidelis
~Voycik    03.05.2010 @17:10:05
Poprostu szczerze... Galeria interesująca, ciekawa. Umiesz zwrócić uwagę swoimi pracami.
~Voycik    02.05.2010 @19:43:20
Urzekło mnie w sposób SZCZEGÓLNY kilka Twoich fotografii, a zwłaszcza jedna... Fotografia główna. Ujmujące spojrzenie...

Pozdrawiam.
~straho    02.05.2010 @16:16:33
tej... cofam swoja ocene dla temgego zdjęcia bo profilowe jest MEGA fajne i bardziej zajebiste!!! :D
ostatnio edytowane: 2010-05-02 16:17:19
_______
Visla Pia Fidelis
~straho    07.04.2010 @22:55:58
hehe
Bardzo mi miło z tego powodu, że Tobie jest miło.
a inni się po prostu nie znają!
_______
Visla Pia Fidelis
~123456    20.03.2010 @20:29:05
prosze
~straho    13.03.2010 @18:03:19
a jaka to strona? pytam bo moja kumpela tez robi cos takiego... tzn nie cos takiego bo ona sie zajmuje bransoletami, kolczykami itp ale podobnie (haha ja tam sie nie znam) a ja jej robie marketing (mimo tego ze sie nie znam) dlatego pytam... no
_______
Visla Pia Fidelis
~straho    11.03.2010 @10:14:37
bo jest naprawde fajne
a ty handlujesz swoimi wyrobami gdzies?
_______
Visla Pia Fidelis
~TheBlowersDaughter    03.01.2010 @10:14:04
Tak, to się nazywa wineta, czy coś:D
_______
Ile można powiedzieć człowiekowi, którego nie zobaczy się po raz drugi w życiu.?
~TheBlowersDaughter    27.12.2009 @19:12:39
Nie, a przynajmniej nie pamiętam.
_______
Ile można powiedzieć człowiekowi, którego nie zobaczy się po raz drugi w życiu.?
~Goodka8    27.12.2009 @18:45:00
Dziękuję Miłej niedzieli
_______
"Ziemię pożyczyliśmy od naszych dzieci. W jakim stanie ją oddamy zależy tylko od nas"
Zapraszam do grupy http://www.digart.pl/grupy/12814/Skakuny
~straho    07.10.2009 @21:55:17
to fajnie... a w zasadzie nie fajnie bo daleko...
_______
Visla Pia Fidelis
~straho    04.10.2009 @09:41:15
A ty jestes z Wwa?
_______
Visla Pia Fidelis
~straho    26.09.2009 @18:06:51
przez to ze uzylas szeroki masz big fut ale mi sie to poddoba bo:
a) nie szpeci foty
b) łamie zasady ładnego (kanonicznego) zdjęcia
ostatnio edytowane: 2009-09-26 18:10:05
_______
Visla Pia Fidelis
~TheBlowersDaughter    25.09.2009 @20:13:16
No ja wiem, że Ty wiesz, że to moja:D
_______
Ile można powiedzieć człowiekowi, którego nie zobaczy się po raz drugi w życiu.?
~TheBlowersDaughter    25.09.2009 @18:39:07
no kiciowymi chrupkami;p

btw jej. to kicia Fizia:D
_______
Ile można powiedzieć człowiekowi, którego nie zobaczy się po raz drugi w życiu.?
~TheBlowersDaughter    25.09.2009 @18:33:59
jak nie słupy to przepalone... spadaj
_______
Ile można powiedzieć człowiekowi, którego nie zobaczy się po raz drugi w życiu.?
~eugi    25.09.2009 @14:51:12
cmuk
_______
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt